Onsdag


 
Onsdag och saker och ting rullar på. Typ?
 
Än så länge har det varit en lagom produktiv vecka med uppfylld kvot av jobbansökningar och till och med en intervju att vifta med som den Amerikanska flaggan på månen. "Titta, jag har åstadkommit något!"
 
Idag fick jag brev från A-kassan också. Woop woop, tänkte jag men icke.
De vill att jag ska redovisa vad jag gjort 23e november till 9e december. De är tydligen jättemissnöjda med att sida tre inte var ifyllt på arbetsgivarintyget. Extra kul då att det inte finns någon sida tre. Det finns en extra, frivillig, förutsättningsfylld bilaga, men ingen sida tre. Fantastiskt tänkte jag och började bli lite orolig.
 
Problemet har nu visat sig vara att Byggnads inte begriper att jag tagit ut mina semesterdagar och att det är därför jag inte har några redovisade arbetstimmar för tidigare fastställd period. Jävla hippies. De bifogade praktiskt taget en hektar regnskog i bilagor och instruktionspapper i kuvertet. Inte undra på att ni förlorar medlemmar. 
 
Dagens låttips på Spotify: Devin Townsend Project – Ih-Ah!

_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0