Måndag


 
Måndag!!!
 
Idag känns som en typiskt bra dag att försöka plöja in i datorspelens magiska värld än en gång. Med det sagt så kan jag berätta att jag idag tagit min första utelunch i stan. 145kr för en dagens med lättöl. Visst, dagens innebar anklår och restaurangen var Lallerstedts bakficka på Östermalm, men lunch är lunch. Det känns lite som att det var den typen av lunchbesök som man gör en gång i månaden, strax efter lönen. Sen inte igen.
 
Jag som till och med hade varit så duktig och förberett en bunke med pasta och en halv burk Felix färdiga köttfärssås. Osis.
 
Idag har alla barnen sportlov så den vanligtvis så frekventerade motorvägen är en mycket behagligare plats att spendera första halvtimmen av dagen på. Det borde alltid vara sportlov.
 
Dagens låttips på Spotify: Labrinth – Express Yourself

_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0