Fääääärdiiig


Bra eller dåligt att det här får mig att vilja flytta till Norge?

 

Idag är jag på topphumör. Såg på Död Snö igårkväll med far och lillebror. Vad slår lite norsk nazi-zombie-slakt?

 

Lite konstigt att miljön där fick mig att tänka att man kanske skulle flytta dit dock. Bortsett från sosse-politiken och deras språk, som ju alla vet är en förståndshandikappad version av svenska, så är Norge ett fint land.

 

Är ledig som varje måndag, så idag har jag tagit tag i mitt jobbsökande igen och ringt och mailat och grejer. Nu jävlar ska här fixas.

 

Dagens låt på Spotify: Basshunter – Angel In The Night


_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0